loading...
حرکت و آموزش کسب موفقیت
محمد سلحشوری بازدید : 52 سه شنبه 23 خرداد 1402 نظرات (0)

در دنیای تکنولوژی امروز راه های مختلفی برای ساخت وب سایت های مختلف وجود دارد و شما می توانید با دانستن مزایا و معایب هر کدام بهترین راه را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید. یکی از روش هایی که می توانیم برای طراحی سایت از آن استفاده کنیم وردپرس یا پایتون است که نظر بسیاری از برنامه نویسان و افرادی که به دنبال آموزش طراحی سایت هستند را به خود جلب کرده است و همانطور که می دانید هر روش طراحی سایت دارای وردپرس یا پایتون نقاط قوت خود می باشد. نقاط ضعف که هر کدام برای اهداف خاص و مکان های منحصر به فرد استفاده می شوند.
وردپرس چیست؟
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که برای ایجاد و طراحی وب سایت و راه اندازی وب سایت استفاده می شود. البته در ابتدا وردپرس بستری برای ساخت وبلاگ بود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش برخی امکانات به یک سیستم مدیریت محتوای CMS تبدیل شده است که به دلیل داشتن قالب های آماده برای طراحی و ساخت بسیار محبوب شده است. و بدون هزینه برای سازنده وب سایت. توجه کاربران را به خود جلب کرد و امروزه حدود 40 درصد از انواع وب سایت ها به کمک این سیستم ایجاد می شوند و همچنین این سیستم برای تمامی افرادی که به تازگی طراحی وب سایت را شروع کرده اند و همچنین برای ایجاد وب سایت با کمک این سیستم مناسب است. وردپرس در یک خط نیازی به کدنویسی نیست و می توانید حتی بدون دانش کدنویسی وب سایت خود را طراحی و راه اندازی کنید و از ابزارهای آماده برای ساخت آن استفاده کنید. وردپرس یا پایتون کدام بهتر است؟
مزایا و معایب وردپرس چیست؟
وردپرس مانند سایر سیستم های مدیریت محتوا دارای مزایا و معایبی است، اما سیستم تولید محتوا در دنیای امروزی محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است و مزایای آن بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، بنابراین می توانید به راحتی چند ساعت فیلم آموزشی تماشا کنید. . و یا با شرکت در سرویس آنلاین وردپرس، نحوه کار با این برنامه را یاد بگیرید و به راحتی صفحات مورد علاقه خود را ایجاد کنید و از این راه کسب درآمد کنید. در ادامه در مورد مزایای وردپرس صحبت خواهیم کرد.

یک وب سایت به صورت رایگان ایجاد کنید
یکی از بهترین مزایایی که یک سیستم مدیریت محتوا و طراحی وب سایت می تواند داشته باشد، طراحی یک وب سایت رایگان است. یکی از دلایل رایگان بودن طراحی سایت با وردپرس این است که شما در این سیستم مدیریت محتوا قالب های آماده ای دارید که می توانید این قالب های آماده را برای سایت خود انتخاب و استفاده کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بالا ندارید. . تیم برنامه نویسی و کد نویسی نیازی به نوشتن ندارید زیرا این قالب ها قبلاً کدگذاری شده اند و می توانید بدون پرداخت هزینه از این قالب های از پیش ساخته شده در وب سایت خود استفاده کنید.
نصب و پیکربندی آسان
زمانی که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود انتخاب می کنید، وردپرس به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی و با یک کلیک آن را نصب کنید و پس از ساخت و طراحی وب سایت خود، به سرعت از آن استفاده کنید. آن را پرتاب کنید و از آن استفاده کنید. همچنین می توانید قالب های مورد نظر را برای وب سایت خود انتخاب کنید و هر زمان که خواستید می توانید با هزینه بسیار کم وب سایت خود را با کمک برنامه نویسی PHP شخصی سازی کنید.
طراحی سایت های ریسپانسیو
وردپرس به شما این امکان را می دهد که وب سایت های ریسپانسیو طراحی کنید. به این ترتیب می توانید سایتی طراحی کنید که ابعاد آن در موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... تغییر نمی کند و قالب سایت شما ثابت و در قالب های منعطف باشد. بنابراین این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که ببینند سایت شما در همان اندازه صفحه نمایششان چگونه است و بنابراین تمام قسمت های مختلف سایت را ببینند و با آن تعامل داشته باشند.
یک سایت چابک ایجاد کنید
سایت هایی که با کمک وردپرس طراحی و ساخته می شوند آسان هستند، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید محتوای سایت خود را ویرایش کنید و همچنین می توانید قالب های سایت خود را به دلخواه تغییر دهید و هر زمان که بخواهید می توانید دوباره این کار را انجام دهید. امکانات یا افزونه های مختلفی را به سایت خود اضافه کنید تا کاربران به راحتی از سایت شما استفاده کنند و از امکانات و افزونه های اضافه شده به سایت بهره مند شوند و بازدید سایت شما را افزایش دهند. برای درک بهتر اینکه کدام یک برای طراحی سایت وردپرس یا پایتون بهتر است، مقاله را به طور کامل بخوانید.
وردپرس متن باز است
وردپرس یک سیستم متن باز است، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید ویژگی هایی را به وب سایت خود اضافه کنید و به کاربران وب سایت خود افزونه ها یا افزونه های جدید بدهید و به راحتی می توانید به کدها، منابع و اطلاعات وب سایت دسترسی پیدا کنید. از وب سایت خود اضافه یا کم کنید و این منابع را در اختیار بازدیدکنندگان وب سایت خود قرار دهید.
امنیت وردپرس
هر روز افراد زیادی برای به روز رسانی و محافظت از سیستم مدیریت محتوا و جلوگیری از مشکلات احتمالی در وردپرس کار می کنند و زمانی که مشکلی وجود دارد آن را حل می کند، بنابراین برای حفظ امنیت سایت خود باید این آپدیت های جدید را نصب کنید.

معایب وردپرس

در مطالب بالا در مورد مزایای وردپرس صحبت کردیم اما در این قسمت می خواهیم با معایب وردپرس آشنا شویم.

سرعت کم در انجام عملکردها

یکی از معایب استفاده از وردپرس که گاهی منجر به اشکالات و نارضایتی کاربران می شود، سرعت پایین پیاده سازی امکانات و افزونه های سایت است. بنابراین، اگر تعداد زیادی افزونه یا افزونه به وب سایت خود اضافه کنید، گاهی اوقات هنگام استفاده از وب سایت، سرعت شما با مشکل مواجه می شود و وب سایت شما به راحتی در دسترس کاربران قرار نمی گیرد. این تفاوت سرعت باعث می شود تا کاربران تمایلی به استفاده از افزونه های وب سایت نداشته باشند.

برای سایت های تخصصی مناسب نیست.

اگر می خواهید یک سایت تخصصی برای سایت خود طراحی کنید، گاهی اوقات قالب های آماده وردپرس مناسب کار شما نیستند، پس بهتر است اکنون با کمک برنامه نویس و کدنویس، سایت تخصصی خود را طراحی کنید. سایت های اداری و بزرگ خود را ارائه و کنترل کنید.

پایتون چیست؟

پایتون نوعی زبان برنامه نویسی شی گرا است که در بین زبان های برنامه نویسی رایج و کاربردی است و یکی از دلایل جذابیت این زبان برنامه نویسی برای توسعه دهندگان سادگی و یادگیری آسان آن است. بنابراین، زمانی که می خواهید یک طراحی وب حرفه ای سریع و حرفه ای داشته باشید، می توانید از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده کنید و یک وب سایت سفارشی با کد کامل طراحی و راه اندازی کنید. به این ترتیب توسعه دهندگان این نوع طراحی سایت را با توجه به سلیقه مشتریان خود محاسبه و طراحی می کنند. حالا ببینید کدام یک برای شما بهتر است، وردپرس یا پایتون؟

مزایای برنامه نویسی با پایتون

یک وب سایت از صفر تا صد مطابق سلیقه خود طراحی کنید

مهم ترین ویژگی برنامه نویسی با استفاده از پایتون این است که می توانید از ابتدا تا انتها یک وب سایت طراحی کنید که این کار به صورت دستی و با توجه به ایده شما انجام می شود و نیازی به استفاده از یک سایت آماده ندارید. قالب در طراحی سایت; اگر می خواهید تغییراتی در سایت ایجاد کنید، می توانید به راحتی آن تغییرات را در سایت ایجاد کنید. با زبان برنامه نویسی پایتون می توانید کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود را مدیریت و مدیریت کنید و با انعطاف پذیری سایت می توانید هر زمان که بخواهید افزونه یا محتوا را به سایت خود اضافه یا حذف کنید و دیگر نگران امنیت نباشید. . سایت شما چون این سایت بسیار امن است و امکان هک آن وجود ندارد.

معایب استفاده از پایتون در طراحی وب

من مدت زیادی است که در حال ساخت و طراحی وب سایت هستم

یکی از معایب طراحی سایت با زبان برنامه نویسی پایتون این است که برنامه نویسان زمان زیادی را صرف طراحی و راه اندازی وب سایت می کنند.

هزینه بالای طراحی سایت

زمانی که می خواهید با استفاده از پایتون برنامه نویسی کنید، به تیمی از برنامه نویسان حرفه ای برای طراحی وب سایت خود نیاز دارید، بنابراین هزینه های خود را هنگام توسعه وب سایت با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون افزایش خواهید داد.

سئوی سنگین و تخصصی

سایت هایی که به کمک ایندکس ساخته می شوند سئوی سخت و دشواری هستند، شما واقعا به یک سئو حرفه ای در تیم خود نیاز دارید.

وردپرس یا پایتون

در این مقاله بررسی می کنیم که آیا وردپرس یا پایتون برای طراحی سایت بهتر است و ویژگی های وردپرس و پایتون را با هم مقایسه می کنیم. بر اساس نیاز خود و آنچه خوانده اید، باید تصمیم بگیرید که کدام روش طراحی وب سایت برای شما مناسب است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 338
  • بازدید سال : 1,758
  • بازدید کلی : 6,716